Términos y Condiciones


Las presentes Condiciones se aplican al uso que usted haga de cualquier aplicación, software o servicio ofrecido por The Black Gallery o puesto a disposición de cualquier otro modo en el sitio web de The Black Gallery (colectivamente, los «Servicios»). Estos Términos incluyen y están sujetos a cualquier Formulario de pedido, Cuenta de cliente y, si procede, Términos específicos de la suscripción, acuerdo de procesamiento de datos, apéndices y otros acuerdos que podamos acordar en relación con el Servicio.

Al utilizar los Servicios, estas Condiciones se consideran aceptadas por usted (como persona física) o por usted en nombre de su organización (como se identifica en el Formulario de pedido y/o en relación con la creación de una Cuenta de cliente). Si una persona hace uso de los Servicios mediante la creación de una Cuenta de Cliente, o firma cualquier Hoja de Pedido, acuerdo de procesamiento de datos, apéndices y otros acuerdos con nosotros en relación con los Servicios, dicha persona declara y garantiza que tiene al menos 18 años de edad, y que tiene la autoridad para obligarse a sí misma o a la organización a la que afirma representar. Al utilizar los Servicios, usted acepta que los Servicios se le presten a usted mismo (y que dichos Servicios se le ofrezcan entonces a usted como consumidor) o a su organización, (cuando no se le ofrezcan Servicios a usted como consumidor).

Su acceso o uso de otras aplicaciones, software y servicios puestos a disposición por The Black Gallery a través de la Plataforma The Black Gallery puede estar sujeto a términos y condiciones adicionales. En caso de conflicto entre las presentes Condiciones de uso y los términos y condiciones aplicables a dichas aplicaciones, software y servicios específicos, se aplicarán dichos términos y condiciones adicionales, a menos que se especifique lo contrario.

Las presentes Condiciones podrán ser modificadas periódicamente publicando las Condiciones revisadas en nuestro sitio web o comunicándoselas a usted.Al continuar utilizando los Servicios después de dicha notificación, usted acepta las Condiciones revisadas. No realizaremos modificaciones que afecten materialmente a sus derechos u obligaciones a menos que usted lo apruebe o que se le haya concedido el derecho de rescisión.

VIGENCIA Y RESCISIÓN.

Las presentes Condiciones entrarán en vigor en la fecha en que usted cree una Cuenta de Cliente (o firme un Formulario de Pedido, si es anterior). Estas Condiciones serán efectivas hasta que se rescindan de acuerdo con esta cláusula.

Cualquiera de las partes podrá rescindir las presentes Condiciones y cerrar su(s) cuenta(s) de cliente por cualquier motivo y en cualquier momento mediante notificación por escrito a la otra parte, a menos que se indique lo contrario en la Orden de Pedido; no obstante, las presentes Condiciones no se rescindirán antes de que hayan expirado todas las suscripciones válidas, tal y como se establece en la cláusula 3.Podremos rescindir cualquier suscripción con un plazo de preaviso similar al plazo de preaviso de cancelación de la suscripción.

Una de las partes podrá rescindir las presentes Condiciones si la otra parte incumple sustancialmente las mismas y no subsana dicho incumplimiento en un plazo de 30 días a partir de la recepción de la notificación por escrito.

Tras la rescisión, no tendrá derecho a utilizar los Servicios. A menos que la rescisión se deba a un incumplimiento material por su parte, imprimiremos y enviaremos los Productos en base a los Pedidos realizados antes de la fecha de rescisión.

Las siguientes secciones seguirán vigentes tras la rescisión: Tarifas y pagos, Impuestos, Propiedad intelectual, Confidencialidad, Ausencia de garantías, Limitación de responsabilidad, Indemnización, Legislación aplicable y resolución de conflictos, Divisibilidad, Acuerdo íntegro y Notificación e información de contacto.

SERVICIOS DE IMPRESIÓN.

Tras la recepción de un Pedido a través de la web de The Black Gallery, The Black Gallery facilitará la impresión del Contenido del usuario y el envío de los Productos a usted o al Cliente final, según lo solicitado en el Pedido.

Conectamos impresoras locales independientes en nuestra red global. Basándonos en la dirección de envío establecida en un Pedido, asignamos el Pedido a una imprenta local en función de la ubicación geográfica, las capacidades de la máquina, la capacidad disponible y otros factores que consideremos relevantes.Los Pedidos que incluyan más de una categoría de Productos pueden producirse en diferentes instalaciones de impresión (por ejemplo, debido a las capacidades, la capacidad y la dirección de entrega) y, por lo tanto, pueden entregarse por separado.

Estipularemos un plazo de entrega estimado. Haremos todos los esfuerzos razonables para garantizar que los Productos se entregan dentro del plazo estimado, pero no tendremos ninguna responsabilidad hacia usted o el Cliente Final si los Productos se entregan más tarde. Le informaremos tan pronto como tengamos conocimiento de circunstancias que puedan causar retrasos sustanciales.

Los Productos se enviarán por correo ordinario a menos que se acuerde lo contrario para cada Pedido.Independientemente del método de envío, tenemos derecho a elegir otro transportista o método de envío, siempre que dicho transportista o método de envío ofrezca una calidad de entrega y un plazo de entrega similares.

Si se elige la entrega con seguimiento para el Pedido (si está disponible), asumiremos el riesgo de pérdida y daño de los Productos durante el transporte.

Si se elige la entrega sin seguimiento para el Pedido, los Productos se considerarán entregados y la titularidad y el riesgo de pérdida se transferirán a usted en el momento de nuestra entrega de los Productos a cualquier transportista común.

No estamos obligados a encontrar la dirección correcta para la entrega. Si no se nos proporcionara la dirección correcta, y hubiera varios residentes en dicha dirección, haremos todo lo posible por realizar la entrega, pero no podemos garantizar la entrega de los Productos al destinatario correcto.Usted es el único responsable de realizar el despacho de aduanas de los Productos y del pago de las aduanas (si las hubiera); consulte la cláusula 12.

Si puede demostrar que su Pedido se ha perdido durante el transporte debido al transportista de una entrega con seguimiento, nosotros, a nuestra entera discreción y sujeto a nuestra investigación, volveremos a enviar el Pedido. Cualquier reclamación deberá presentarse a más tardar 30 días después de la fecha estimada de entrega. Nos reservaremos el derecho a no reenviar ningún Pedido si la información de seguimiento del transportista indica que el Pedido ha sido debidamente entregado, aunque usted o el Cliente Final afirmen que el Pedido no ha sido recibido. En ese caso, cualquier sustitución correrá a su cargo.

CONSISTENCIA DE COLOR.

Utilizamos las mismas máquinas de impresión, tipos de papel y procesos de trabajo que nuestros socios de impresión para minimizar las variaciones de color. Sin embargo, la impresión es un proceso químico y no se puede conseguir una uniformidad del 100%. Múltiples factores influyen en el color, la consistencia y el resultado final, entre ellos:

Tipo de máquina

Ajustes de la máquina

Tipos de papel

La humedad de la sala

Cuándo se limpió la máquina por última vez

Las variaciones de color que puedan producirse debido a las razones mencionadas anteriormente se encuentran dentro de los niveles de tolerancia aceptables y no están cubiertas por nuestra garantía de calidad.

GARANTÍA DE CALIDAD.

Queremos que estés satisfecho con la calidad de los productos que pidas a través de The Black Gallery. Si no estás satisfecho con la calidad de un producto, ponte en contacto con nosotros en un plazo de 30 días desde la recepción del artículo y haremos todo lo posible por investigar y encontrar una solución.

Si nuestro equipo de control de calidad valida tu reclamación, estaremos encantados de enviar un pedido de sustitución gratuito a tu cliente lo antes posible. Preferimos solucionar cualquier problema y enviar un pedido de sustitución para asegurarnos de que sus clientes están contentos con sus pedidos.

CUENTA DEL CLIENTE.

Para acceder y utilizar los Servicios, se le pedirá que cree una Cuenta de Cliente. Como parte del proceso de creación de la Cuenta de Cliente, se le pedirá (ya sea en su nombre o en nombre de su organización) que proporcione una dirección de correo electrónico, cree una contraseña y verifique que ésta es proporcionada por una persona física. Hasta que se registre el método de pago o facturación, su acceso a los Servicios estará limitado.

Si, en relación con la creación de una Cuenta de Cliente, se le presentan condiciones comerciales para el uso del Servicio, las condiciones comerciales se considerarán aceptadas en el momento de la creación de dicha Cuenta de Cliente.

Usted es responsable de la exactitud e integridad de la información facilitada a través de la Plataforma The Black Gallery, incluida la creación de la Cuenta de Cliente, proporcionando información veraz, exacta, actual y completa, tal y como se solicita durante el proceso de creación de la Cuenta de Cliente.

NIVELES DE ASISTENCIA.

Realizaremos todos los esfuerzos razonables para mantener la disponibilidad de los Servicios y de la Plataforma de The Black Gallery. No garantizamos que esté disponible, ininterrumpida o libre de errores.

Si experimenta un tiempo de inactividad, deberá notificárnoslo sin demora indebida, y deberá proporcionar toda la cooperación razonablemente solicitada para investigar y resolver dicho tiempo de inactividad. Si accede a los Servicios a través de la API de The Black Gallery, sus llamadas a la API estarán sujetas a un límite diario estándar de 5.000 al día, a menos que se acuerde lo contrario. No se responderá a las llamadas a la API que superen el límite diario acordado. Usted será responsable de cualquier tiempo de inactividad y de los costes y pérdidas ocasionados por las llamadas a la API que superen la tasa máxima acordada.

Haremos todos los esfuerzos razonables para evitar tener que desconectar la API de The Black Gallery, incluida la Plataforma de The Black Gallery, para realizar tareas de mantenimiento planificadas. Si, a pesar de ello, en circunstancias excepcionales, dicho mantenimiento resultara necesario, lo notificaremos con la mayor antelación posible y planificaremos dicho mantenimiento de manera y en una fecha y hora que reduzcan al mínimo el número potencial de Pedidos afectados. Si en situaciones de emergencia (por ejemplo, en caso de fuerza mayor) fuera necesario realizar tareas de mantenimiento no planificadas que requirieran la desconexión de la API de The Black Gallery o de la Plataforma de The Black Gallery, utilizaremos nuestros recursos para reducir al mínimo el tiempo de inactividad necesario. 

SERVICIOS DE ASISTENCIA.

Le proporcionaremos asistencia técnica para solucionar problemas relacionados con la API de THE BLACK GALLERY.
Nuestro soporte técnico y para pedidos está disponible por correo electrónico en la siguiente dirección: info@theblackgallery.es, 24 horas al día, 7 días a la semana.
Por lo demás, nos comprometemos a prestarle una asistencia razonable y a cooperar con usted (y con terceros, si así lo solicita) de manera oportuna para resolver problemas relacionados con los Pedidos (incluido el envío de Productos).

Si en relación con la asistencia o de otro modo, usted nos proporciona ideas, comentarios, sugerencias u otros comentarios relacionados con nuestro Servicio, todos estos comentarios, y cualquier cosa creada como resultado de dichos comentarios, son de nuestra exclusiva propiedad, y podemos utilizarlos y divulgarlos para cualquier fin.

TARIFAS.

Usted es responsable y deberá pagar todas las tarifas de nuestros Servicios, incluyendo cualquier tarifa de suscripción, cualquier tarifa de transacción y cualquier otra tarifa adicional que pueda acordarse.

Cualquier cuota de suscripción (a menos que sea gratuita), y cualquier Complemento se abonará por el importe que se le comunique como parte del Plazo Específico de Suscripción antes de suscribirse, o que se acuerde previamente entre nosotros, como por ejemplo en el Formulario de Pedido. En caso de discrepancia, prevalece sobre.

Cualquier tarifa transaccional, como por ejemplo por cualquier Pedido, se abonará por el importe comunicado a través de la Plataforma The Black Gallery en cada Pedido, acordado previamente entre nosotros, como por ejemplo en el Formulario de Pedido; o establecido en la lista de precios que se encuentra en el Portal. En caso de discrepancia, prevalece sobre y prevalece sobre. Para todos los pedidos de productos bordados, la tarifa transaccional puede incluir una tarifa de digitalización obligatoria que cubre el coste de convertir su diseño en un formato adecuado para el bordado. La tarifa de digitalización no es reembolsable bajo ninguna circunstancia, incluida, entre otras, la cancelación del pedido.

Todas las cantidades indicadas o acordadas a pagar por usted a nosotros por nuestros Servicios son exclusivas de cualquier impuesto sobre el valor añadido (IVA) o impuesto indirecto similar como se especifica en el quinto párrafo de la cláusula 12 (Impuestos) a continuación. 

CONDICIONES DE PAGO.

Usted declara, garantiza y se compromete a que todos los datos que nos proporcione con el fin de adquirir nuestros Servicios sean correctos; que el cargo en cuenta o la tarjeta de débito que utilice sea de su propiedad, y que existan fondos o facilidades de crédito suficientes para cubrir el coste de cualquier producto.

Las cuotas de suscripción son pagaderas por adelantado y se facturarán mensual o anualmente (dependiendo de si la suscripción es mensual o anual). Las tarifas por cualquier Pedido, y cualquier otra tarifa transaccional, se cobrarán periódicamente a mes vencido a nuestra discreción. Nos reservamos el derecho a obtener la validación de los datos de su tarjeta de crédito o débito antes de aceptar su Pedido. Los pagos únicos, como el pago de los honorarios de implementación acordados en la Orden de Pedido, serán facturables una vez que ambas partes hayan firmado la Orden de Pedido, a menos que se acuerde lo contrario.

Seguiremos cobrando las tarifas aplicables a través del método de pago correspondiente hasta que se cancelen los Servicios y se hayan abonado íntegramente todas y cada una de las tarifas pendientes. Si no podemos procesar el pago de las tarifas, haremos un segundo intento de procesar el pago utilizando cualquier método de pago autorizado. Si el segundo intento no tiene éxito, haremos un último intento. 

Si nuestro último intento no tiene éxito, podremos, sin embargo, no antes de 7 días desde la fecha de vencimiento original, suspender y revocar el acceso a su Cuenta de Cliente y a los Servicios. Su Cuenta de Cliente será reactivada tras el pago por su parte de las tarifas pendientes, más las tarifas aplicables a su siguiente ciclo de facturación (si lo hubiera).Es posible que no pueda acceder a su Cuenta de Cliente ni a los Servicios durante cualquier período de suspensión.Si las cuotas pendientes permanecen impagadas durante los 30 días siguientes a la fecha de suspensión, nos reservamos el derecho a cancelar su Cuenta de Cliente y las presentes Condiciones.

En caso de demora en el pago, se podrán aplicar intereses de demora a un tipo igual al menor entre el uno y medio por ciento (1,5%) mensual y el tipo más alto permitido por la ley.

En caso de demora en el pago, usted será responsable del pago de las tasas y costes relacionados con el cobro.

The Black Gallery  es libre de revisar y modificar los precios y descuentos. En el caso de los Pedidos y de cualquier otra tarifa transaccional, los nuevos precios o descuentos se aplicarán una vez que hayan sido comunicados. En el caso de las suscripciones, los nuevos precios o descuentos se comunicarán con al menos 30 días de antelación, y se aplicarán entonces a los plazos de suscripción subsiguientes. Usted reconoce que, en ocasiones, podemos cobrar tarifas erróneas (superiores o inferiores a las acordadas). Si esto se detecta, liquidaremos la diferencia. Si ha pagado menos de lo acordado, la diferencia se abonará cuando The Black Gallery emita una factura. Si ha pagado más de lo acordado, deberá notificarlo por escrito a The Black Gallery  en un plazo de 45 días a partir del pago, y los honorarios adicionales se abonarán en la siguiente factura.


tERMS AND CONDITIONS.

These Terms apply to your use of any application, software or service offered by The Black Gallery or otherwise made available on The Black Gallery website (collectively, the “Services”). These Terms include and are subject to any Order Form, Customer Account, and, if applicable, any Subscription-Specific Terms, data processing agreement, addendums and other agreements we may enter into in connection with the Service.

By using the Services, these Terms are deemed accepted by you (as an individual) or by you on behalf of your organization (as identified on the Order Form and/or in connection with the creation of a Customer Account). If an individual makes use of the Services by creating a Customer Account, or signs any Order Form, data processing agreement, addendums and other agreements with us in connection with the Services, such individual represents and warrants that he or she is at least 18 years of age, and that he or she has the authority to bind himself or herself or the organization he or she claims to represent. By using the Services, you agree that the Services are provided to yourself (and that such Services are then offered to you as a consumer) or to your organization, (where no Services are offered to you as a consumer).

Your access or use of other applications, software and services made available by The Black Gallery through The Black Gallery Platform may be subject to additional terms and conditions. In the event of a conflict between these Terms of Use and the terms and conditions applicable to such specific applications, software and services, those additional terms and conditions will apply unless otherwise specified.

These Terms may be amended from time to time by posting the revised Terms on our website or by communicating them to you. By continuing to use the Services after such notice, you agree to the revised Terms. We will not make any changes that materially affect your rights or obligations unless you approve or have been granted the right to terminate.

VALIDITY AND TERMINATION.

These Terms will take effect on the date you create a Customer Account (or sign an Order Form, if earlier). These Terms will be effective until terminated in accordance with this clause.

Either party may terminate these Terms and close your customer account(s) for any reason and at any time by giving written notice to the other party, unless otherwise stated in the Order Form; however, these Terms will not be terminated before all valid subscriptions have expired, as set out in clause 3. We may terminate any subscription with a notice period similar to the notice period for cancellation of the subscription.

A party may terminate these Terms if the other party materially breaches these Terms and fails to remedy such breach within 30 days of receipt of written notice.
Upon termination, you will not have the right to use the Services. Unless termination is due to a material breach by you, we will print and ship Products based on Orders placed prior to the termination date.

The following sections will survive termination: Fees and Payments, Taxes, Intellectual Property, Confidentiality, No Warranties, Limitation of Liability, Indemnification, Governing Law and Dispute Resolution, Severability, Entire Agreement, and Notice and Contact Information.

PRINTING SERVICES.

Upon receipt of an Order through The Black Gallery website, The Black Gallery will facilitate the printing of the User Content and the shipping of the Products to you or the End Customer as requested in the Order.

We connect independent local printers in our global network. Based on the shipping address set out in an Order, we assign the Order to a local printing facility based on geographic location, machine capabilities, available capacity and other factors we consider relevant. Orders that include more than one category of Products may be produced at different printing facilities (for example, due to capabilities, capacity and delivery address) and may therefore be delivered separately.

We will stipulate an estimated delivery time. We will use reasonable efforts to ensure that the Products are delivered within the estimated time, but we will have no liability to you or the End Customer if the Products are delivered later. We will inform you as soon as we become aware of circumstances that may cause substantial delays.

Products will be shipped by regular mail unless otherwise agreed for each Order. Regardless of the shipping method, we have the right to choose another carrier or shipping method, provided that such carrier or shipping method offers similar delivery quality and delivery time.

If tracked delivery is chosen for the Order (if available), we will bear the risk of loss and damage to the Products during transport.

If untracked delivery is chosen for the Order, the Products will be deemed delivered and title and risk of loss will pass to you upon our delivery of the Products to any common carrier.

We are not required to find the correct address for delivery. If the correct address is not provided to us, and there are multiple residents at that address, we will make every effort to make the delivery, but we cannot guarantee delivery of the Products to the correct recipient. You are solely responsible for clearing the Products and paying customs duties (if any); Please see clause 12.
If you can prove that your Order has been lost in transit due to the carrier of a tracked delivery, we will, at our sole discretion and subject to our investigation, reship the Order. Any claim must be submitted no later than 30 days after the estimated delivery date. We reserve the right not to reship any Order if the carrier’s tracking information indicates that the Order has been duly delivered, even if you or the End Customer claim that the Order has not been received. In that case, any replacement will be at your expense.

COLOR CONSISTENCY.

We use the same printing machines, paper types and work processes as our printing partners to minimise colour variations. However, printing is a chemical process and 100% uniformity cannot be achieved. Colour, consistency and the final result are influenced by multiple factors, including:

Machine type

Machine settings

Paper types

Room humidity

When the machine was last cleaned

Any colour variations that may occur due to the reasons mentioned above are within acceptable tolerance levels and are not covered by our quality guarantee.

QUALITY GUARANTEE.

We want you to be satisfied with the quality of the products you order through The Black Gallery. If you are not satisfied with the quality of a product, please contact us within 30 days of receiving the item and we will do our best to investigate and find a solution.

If your claim is validated by our quality control team, we will be happy to send a free replacement order to your customer as soon as possible. We prefer to fix any issues and send a replacement order to ensure your customers are happy with their orders.

CUSTOMER ACCOUNT.

In order to access and use the Services, you will be required to create a Customer Account. As part of the Customer Account creation process, you will be required (either on your behalf or on behalf of your organization) to provide an email address, create a password, and verify that the password is provided by a natural person. Until the payment or billing method is registered, your access to the Services will be limited.

If, in connection with the creation of a Customer Account, you are presented with commercial terms for the use of the Service, the commercial terms will be deemed accepted at the time of creation of such Customer Account.

You are responsible for the accuracy and completeness of the information provided through The Black Gallery Platform, including the creation of the Customer Account, by providing true, accurate, current and complete information as requested during the Customer Account creation process.

ASSISTANCE LEVELS.

We will use reasonable efforts to maintain the availability of the Services and The Black Gallery Platform. We do not guarantee that it will be available, uninterrupted or error-free.

If you experience any downtime, you must notify us without undue delay, and you must provide all reasonably requested cooperation to investigate and resolve such downtime. If you access the Services through The Black Gallery API, your API calls will be subject to a standard daily limit of 5,000 per day, unless otherwise agreed. API calls in excess of the agreed daily limit will not be responded to. You will be responsible for any downtime and for any costs and losses incurred by API calls in excess of the agreed maximum rate.

We will use reasonable efforts to avoid having to take The Black Gallery API, including The Black Gallery Platform, offline to perform planned maintenance. If, however, in exceptional circumstances, such maintenance is required, we will provide as much advance notice as possible and schedule such maintenance in a manner and at a time and date that will minimize the potential number of Orders affected. If in emergency situations (for example, in the event of force majeure) unplanned maintenance is required that requires The Black Gallery API or The Black Gallery Platform to be taken offline, we will use our resources to minimize the necessary downtime.

SUPPORT SERVICES.

We will provide you with technical support to resolve issues related to THE BLACK GALLERY API.
Our technical and order support is available by email at the following address: info@theblackgallery.es, 24 hours a day, 7 days a week.
We are otherwise committed to providing you with reasonable assistance and to cooperating with you (and third parties, if requested) in a timely manner to resolve issues related to Orders (including the shipment of Products).

If in connection with support or otherwise, you provide us with any ideas, comments, suggestions, or other feedback relating to our Service, all such feedback, and anything created as a result of such feedback, becomes our sole property, and we may use and disclose such feedback for any purpose.

RATES.

You are responsible for and shall pay all fees for our Services, including any subscription fees, any transaction fees, and any other additional fees that may be agreed upon.

Any subscription fees (unless free), and any Add-ons shall be payable at the amount communicated to you as part of the Specific Subscription Term before you subscribe, or as otherwise agreed between us, such as on the Order Form. In the event of a discrepancy, it prevails over.

Any transactional fees, such as for any Order, shall be payable at the amount communicated through The Black Gallery Platform in each Order, as otherwise agreed between us, such as on the Order Form; or set forth in the price list found on the Portal. In the event of a discrepancy, it prevails over and prevails over. For all orders for embroidered products, the transactional fee may include a mandatory digitizing fee that covers the cost of converting your design into a format suitable for embroidery. The scanning fee is non-refundable under any circumstances, including but not limited to order cancellation.

All amounts quoted or agreed to be payable by you to us for our Services are exclusive of any value added tax (VAT) or similar indirect tax as specified in the fifth paragraph of clause 12 (Taxes) below.

TERMS OF PAYMENT.

You represent, warrant and undertake that all details you provide to us for the purpose of purchasing our Services are correct; that the charge account or debit card you use is owned by you, and that there are sufficient funds or credit facilities to cover the cost of any products.

Subscription fees are payable in advance and will be billed on a monthly or annual basis (depending on whether the subscription is monthly or annual). Fees for any Order, and any other transactional fees, will be charged periodically in arrears at our discretion. We reserve the right to obtain validation of your credit or debit card details prior to accepting your Order. One-time payments, such as payment of any implementation fees agreed in the Order Form, will be billable once the Order Form has been signed by both parties, unless otherwise agreed.

We will continue to charge the applicable fees via the applicable payment method until the Services are cancelled and any and all outstanding fees have been paid in full. If we are unable to process payment for the fees, we will make a second attempt to process payment using any authorized payment method. If the second attempt is unsuccessful, we will make one final attempt.

If our final attempt is unsuccessful, we may, however, no sooner than 7 days from the original due date, suspend and revoke access to your Customer Account and the Services. Your Customer Account will be reactivated upon payment by you of any outstanding fees, plus any fees applicable to your next billing cycle (if any). You may not be able to access your Customer Account or the Services during any suspension period. If outstanding fees remain unpaid for 30 days following the suspension date, we reserve the right to terminate your Customer Account and these Terms.

In the event of late payment, late payment interest may be applied at a rate equal to the lesser of one and one-half percent (1.5%) per month and the highest rate permitted by law.

In the event of late payment, you will be responsible for payment of fees and costs associated with collection.

The Black Gallery is free to review and amend prices and discounts. For Orders and any other transactional fees, new prices or discounts will apply once they have been communicated. For subscriptions, new prices or discounts will be communicated at least 30 days in advance, and will then apply to subsequent subscription terms. You acknowledge that we may occasionally charge erroneous fees (higher or lower than agreed). If this is detected, we will settle the difference. If you have paid less than agreed, the difference will be paid when The Black Gallery issues an invoice. If you have paid more than agreed, you must notify The Black Gallery in writing within 45 days of payment, and any additional fees will be paid on the next invoice.


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